5 Eylül 2010 Pazar

Homo,Bi,Trans,Hıv+ Fobisine karşı Sarılma eylemi(Free Hugs)

Merhaba arkadaşlar yaz sezonu bitiyor aktivistlerin sezonu başlıyor...


EYLEME SARILARAK KATILABİLİRSİNİZ
11 Eylül 2010 Cumartesi günü Saat 12:00 - 18:00 arası Homo,Bi,Trans,Hıv+ Fobisine karşı Galatasaray Lisesi önünde Sarılma eylemi düzenlenicek...


Eylemin içeriği halkın içinde Ben Eşcinselim, Ben Hıv + im, Ben Biseksüelim, Ben Transım; "SARIL BANA" dövizlerini elimizde tutup insanların anlayıp sarılmalarını bekliyeceğiz.Amaç görünürlülük ve eylem haricindeki insanlarında destek verdiğini diğer eylem haricindeki insanlarında görmesini sağlamak bu insanların yada destek verenlerin o İstiklal caddesi üzerinde yürüyenlerin arasından cıkabileceğini küçük bir kitle laneti kitle olmadığımızı bakıp geçen insanlarada göstermiş olacağız.

Gönüllü arkadaşlara,fotoğrafcı arkadaşlara,birde kamera ile görüntü alabilecek arşivde saklamamız adına bir kamerası olan arkdaş sarılma sahnelerini kayıt a alması için belki görüntüleri bu yılda böyle geçti kapsamı altında 2011 hormonlu domates ödül töreninde bir bölüm yapıp kullanma ihtimalimiz olur. :)

Dövizlerin hazırlanması için 10 Eylül Cuma günü Saat 14:00 ile 16:00 arasında Lambda İstanbul Kültür Merkezinde toplanıp döviz hazırlamak için gönüllü arkadaşlara ihtiyaç var.

Getirebilenler bir iki tane beyaz karton alsa bi kaç kişi siyah bant alsa yada siyah keçeli kalem eylem hazır.

AKTİVİZİMİN BİR TEMELİDE KENDİMİZDEN BİRŞEY KATMAKTIR DİMİ. ;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder